۱۴۰۰ خرداد ۷, جمعه

همه چیز در مورد فرش مراکشی

 خريد فرش مراكشي در فروشگاه قالي كاشان

روزانه محصولات بسيار زيادي به ليست توليدات فرش كاشان در حال افزايش مي باشد. هر چه زمان به جلو حركت مي كند دكوراسيون خانه ها مدرن شده و افراد به دنبال خريد محصولات فانتزي و مدرن براي دكوراسيون غربي خود مي باشند. به همين دليل كارخانه هاي فرش ماشيني، فرش هاي مدرن را در اولويت توليد خود قرار داده و روزانه طرح هاي متنوعي را به بازار عرضه مي كنند. در ادامه به بررسي اين موضوع مي پردازيم.

فرش مراكشي چيست؟

آيا تا به حال نام اين فرش را شنيده ايد؟
فرش هاي مراكشي يكي از قديمي ترين توليدات در كشور مراكش مي باشد. در سال هاي بسيار دور كه افراد در قبيله زندگي مي كردند. براي پوشش خانه هاي خود براي حفظ انرژي به چيدن پشم گوسفندان پرداخته و سپس با شستشوي آن و خشك كردن در مقابل خورشيد، پشم گوسفندان را به صورت دستي يا با دستگاه هاي توليد الياف، به توليد نخ پرداختند.

پس از آن زنان قبيله با سليقه خود قاليچه هايي را توليد كرده و نام فرش مراكشي بر روي آن گذاشته شد. طراحي اين محصولات به قدري ساده و زيبا بود كه نوادگان آن ها با گذشت زمان هم چنان به توليد آن مي پرداختند. به همين منظور فرش مراكشي تبديل به نماد اين كشور شده و كشور هاي ديگر نيز به آن علاقه مند شدند.

كاشان كه يكي از توليد كنندگان بزرگ توليد فرش ماشيني مي باشد با تئجه به سليقه افراد و مشتريان خود، فرش هاي گوناگوني را توليد مي كند. از آنجايي كه فرش هاي مراكشي در دسته فرش هاي مدرن و فانتزي قرار مي گرفت توليد كنندگان با طراحي نقشه، آن را روي فرش هاي مدرن با الياف پلي استر و پلي پروپيلن توليد كردند.

الياف پلي استر از مرغوب ترين الياف توليد فرش مدرن و فانتزي بوده و هيچ گونه پرزدهي ندارد. همچنين اين الياف براي كساني كه به پرز فرش حساسيت دارند كاملا مناسب مي باشد.

اين فرش زيبا براي مكان هاي آپارتماني طراحي شده و براي فضا هايي همچون اتاق خواب، راه رو، نشيمن و ... گزينه مناسبي است. طرح اين محصولات در سه دسته الماسي، ساده و زيگزاگ بوده كه همين امر در نوع ماشيني اين محصول رعايت شده است.

لازم به ذكر است در قبيله هاي مراكشي با توجه به توليد اين محصولات با پشم گوسفند در سه رنگ كرم، قهوه اي و خاكستري بافته مي شدند. كه امروزه در صنعت فرش ماشيني به همين امر اين محصول را خواهيد ديد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

از آنجايي كه فرش هاي مراكشي ماشيني در كاشان توليد مي شوند و كاشان يكي از بزرگ ترين توليد كنندگان فرش ماشيني در ايران مي باشد. ما به شما پيشنهاد مي كنيم با مراجعه به سايت معتبر اينترنتي قالي كاشان تمام محصولات فرش ماشيني اعم از فرش مراكشي را ديده و با توجه به سليقه خود آن را در رنگ بندي هاي متفاوت انتخاب كنيد.
با خريد از سايت قالي كاشان محصول خود را به قيمت درب كارخانه خريداري كرده و سپس با ارسال رايگان آن را در سراسر ايران تحويل بگيريد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر