۱۴۰۰ اردیبهشت ۳۱, جمعه

فرش مناسب جهیزیه عروس



خرید فرش برای جهیزیه یکی از موارد اصلی برای عروس و داماد ها از گذشته تا به امروز محسوب می شود. از آنجایی که قیمت فرش های دستباف بسیار بالا بوده عروس و داماد ها تصمیم به خرید فرش ماشینی گرفته اند. چرا که فرش های ماشینی جایگزین خوبی برای آن می باشد. در ادامه مقاله به شما راهنمایی می کنیم تا یک خرید فرش ماشینی مناسب برای جهیزیه خود را داشته باشید. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فرش جهیزیه عروس


امروزه فرش های ماشینی در تنوع طرح و نقش و همچنین رنگ های گوناگونی بافته می شود. که همین مسئله انتخاب را برای خرید فرش جهیزیه دشوار کرده است. یکی از مواردی که باید توجه بسیار به آن کرد هزینه قابل پرداخت برای فرش مورد نظر می باشد.

قیمت فرش های ماشینی تفاوت بسیاری با یک دیگر دارد. اگر در دسته افرادی هستید که نشستن بر روی فرش به شما حس راحتی را القا می کند. لازم است از فرش هایی با شانه و تراکم پایین استفاده کنید.

برای مثال فرش های 700 شانه یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین فرش ها در دسته محصولاتی با سطح نرم و لطیف می باشد. چرا که ارتفاع خاب فرش های 700 شانه بین 10 الی 12 میلی متر می باشد.

در کنار آن الیاف اکریلیک به کار رفته در فرش های 700 شانه طول عمر فرش را افزایش و باعث شده خریداران این محصول تا مدت زمان زیادی بتوانند از آن استفاده کنند. اما اگر زیبایی دکوراسیون برای شما اهمیت بیشتری دارد خرید فرش هایی با شانه و تراکم بالا را در اولویت خرید خود قرار بدهید. فرش های 1200 شانه، 1500 شانه و آخرین محصول فرش ماشینی که فرش های 1600 شانه هستند برای دکوراسیون های مجلل بهترین انتخاب بوده و شکوه را به دکوراسیون شما هدیه می دهد.


طرح و رنگ فرش ماشینی


اگر در خانه ای با متراژ کوچک و آپارتمانی زندگی می کنید اولین مرحله در خرید فرش توجه به طرح و رنگ آن می باشد. برای فضا های کوچک بهترین انتخاب فرش هایی با رنگ زمینه روشن بوده و مناسب ترین طرح، طرح افشان می باشد. زیرا رنگ های روشن فضای خانه شما را بزرگ تر جلوه داده و طرح افشان به دلیل زمینه خلوتی که دارند فضای خانه شما را باز تر به چشم بیننده به نمایش قرار می دهند. اگر از خانه ای با متراژ بزرگ استفاده می کنید به راحتی می توانید از فرش هایی با رنگ زمینه تیره استفاده کنید بدون آن که نگران بی نظمی در دکوراسیون خود باشید.

ابعاد فرش جهیزیه


فرش های ماشینی در تمام سایز های استاندارد اعم از فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری بافته می شود. برای درخواست فرش مورد پسند در سایز سفارشی نیز می توانید، ابعاد فرش را به شرکت های تولید کننده تحویل و پس از مدت زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید. خرید فرش متناسب با ابعاد فضای مورد نظر یکی از ویژگی های اصلی در زیباسازی خانه محسوب می شود.

خرید فرش کاشان


اگر در دسته عروس و داماد هایی قرار دارید که به دنبال مناسب ترین محصولات برای دکوراسیون خود می باشید به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت معتبر قالی کاشان طرح و رنگ های مختلفی را دیده و طبق سلیقه خود آن را انتخاب کنید. از مزایایی که این فروشگاه در اختیار شکا عزیزان قرار داده است فروش محصول به قیمت درب کارخانه بوده و ارسال آن به سراسر ایران رایگان می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر