۱۴۰۰ خرداد ۱۶, یکشنبه

فرش 1600 شانه طرح افشان زمینه آبی تیره کاشان

 

آیا به دنبال فرشی زیبا و مجلل برای محیط با شکوه منزلتان می گردید؟ پیشنهاد می کنم فرش های 1600 شانه را در اولویت خرید خود قرار دهید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فرش 1600 شانه طرح افشان زمینه آبی

امروزه با حرکت زمان به سمت جلو صنعت های فرش ماشینی پیشرفت چشمگیری داشته و محصولات متنوع تری را تولید می کنند. یکی از محصولاتی که به تازگی وارد بازار فرش ماشینی شده فرش های 1600 شانه بوده که توسط تولید کنندگان کاشانی در حال بافت می باشد. این محصول با تراکم 4800 و ارتفاع خاب 6 الی 7 میلی متر سطح نازک تری نسبت به سایر محصولات فرش ماشینی دارد. به همین دلیل کسانی که به دنبال یک دکوراسیون شیک و زیبا می باشند این محصول به جلوه منزلشان کمک زیادی را خواهد کرد.

الیاغ موجود در فرش 1600 شانه طرح افشان صد در صد اکریلیک هیت ست شده بوده و همین مسئله باعث شده تا پرزدهی نداشته باشد. همچنین مقاوم در برابر رفت و آمد بالا بوده و از آنجایی که سطح فرش نازک است در مقابل از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید الیاف اکریلیک از مرغوب ترین الیاف موجود در فرش ماشینی بوده و از ویژگی های دیگری همچون مقاوم در برابر حرارت، تابش نور مستقیم خورشید و... خواهد بود.

یکی از نکاتی که باید در پس از خرید این فرش رعایت کنید صرفه نظر از گذاشتن وسایل سنگین بر روی فرش است. زیرا جای پایه ها  بر روی فرش مانده و از آنجایی که فرش 1600 شانه ارتفاع خاب کمی دارد الیاف آن به مرور زمان فرسوده می شود.

طرح های افشان از اصیل ترین و پرفروش ترین زمینه های فرش ماشینی می باشند. رنگ آبی تیره در مرکز فرش و رنگ قهوه ای در حاشیه به خاص بودن این فرش کمک فراوانی را کرده است. چیزی که جلوه این طرح را افزایش داده است، پراکنده شدن گل و بوته در سراسر فرش می باشد.

اگر از محیط شلوغی استفاده می کنید مانند مبلمان هایی با روکش شلوغ خرید فرش های طرح افشان انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این فرش با دکوراسیون کلاسیک، مبلمان های چوبی، فضای مجلل و هر آنچه که اصالت خانه شما را افزایش دهد کمک خواهد کرد.

به این نکته قبل از خرید فرش 1600 شانه دقت داشته باشید که این محصولات برای افرادی که تمایل به نشستن بر روی زمین یا فرش دارند مناسب نیست و ما به این افراد فرش هایی با ارتفاع خاب بالاتری را پیشنهاد می کنیم.برای مثال فرش های 700 شانه و 1000 شانه بهترین گزینه پیش روی شماست.

فرش های 1600 شانه با ابعاد متفاوتی مانند فرش 6 متری، 9 متری و 12 متری در حال تولید می باشد. توجه داشته باشید اگر  طرح افشان 1600 شانه مورد پسند شما واقع شده اما به دنبال رنگ زمینه روشن این محصول هستید می توانید انواع رنگ بندی را در قالی کاشان ملاحظه بفرمایید.

 خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

با وجود تولید کنندگان بسیار در سراسر ایران، تنها یکی از شرکت های فرش ماشینی کاشان است که تا به امروز به بافت فرش های 1600 شانه دست یافته است. امروزه این محصول در فروشگاه معتبر قالی کاشان به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد. همچنین شما می توانید محصولات دیگر با انواع شانه و تراکم و الیاف گوناگون را از سایت قالی کاشان با پایین ترین قیمت خریداری کنید. تنوع در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان بالا بوده و ارسال محصولات به تمام ایران به صورت رایگان می باشد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر