۱۴۰۰ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

فرش زمینه کرم



رنگ یکی از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب فرش می باشد. چرا که اگر رنگ فرش خریداری شده با دکوراسیون منزل هماهنگ نباشد، فضایی نامرتب را به نمایش می گذارد. فرش رنگ زمینه های متفاوتی دارد از جمله کرم، سفید، سرمه ای، آبی، لاکی و...
ما در این مقاله قصد داریم به صورت کوتاه و مختصر شما را با ویژگی های زمینه روشن مانند کرم آشنا کنیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

انواع فرش ماشینی با زمینه کرم

رنگ های کرم دارای ویژگی های زیادی می باشند مانند بزرگتر نشان دادن فضای خانه. که در خانه های امروزی با متراژ کوچک یک مزیت محسوب می شود. رنگ زمینه کرم یکی از بارزترین رنگ ها در گذشته بر روی فرش های دستبافت بود. با تولید فرش ماشینی از آنجایی که این رنگ محبوبیت زیادی در بین افراد داشت بر روی فرش ماشینی نیز تولید شد. از دیگر ویژگی های رنگ کرم می توان به ست شدن آن با سایر وسایل موجود در دکوراسیون اشاره کرد.

فرش های زمینه کرم با ظاهر دستباف گونه خود بر روی محصولاتی همچون فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه نیز بافته می شود. از دیگز محصولاتی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، تولید فرش 1600 شانه با زمینه کرم رنگ می باشد که به دلیل ریزبافت بودن بالا در شانه و تراکم تشابه بسیار زیادی با فرش های دستباف دارد.

این محصولات را می توان با الیاف گوناگونی تولید کرد. یکی از بهترین الیاف به کار رفته در فرش های ماشینی اکریلیک می باشد. اگر علاقه زیادی به رنگ کرم در فرش دارید اما نگران کثیف شدن زود هنگام فرشتان هستید. از فرشی با الیاف اکریلیک استفاده کنید. این الیاف آلودگی را روی سطح خود نگه داشته و به سرعت تمیز می شود.

رنگ های کرم در طیف وسیعی در فرش دسته بندی می شوند که شامل فرش کرم صورتی، فرش کرم گردویی، فرش کرم قهوه ای، فرش کرم گلبهی، فرش کرم بژ و... بافته می شود. امروزه رنگ کرم چرک محبوبیت زیادی را در فرش ماشینی داشته چرا که به دلیل چرک تاب بودن زمینه فرش وضوح لکه ها را کمتر نشان خواهد داد. طیف رنگ کرم برای زمینه فرش همیشه روی مد بوده و زیبایی خود را از دست نمی دهد. افرادی که به دنبال یک دکوراسیون دائمی برای منزل خود هستند خرید فرش با زمینه کرم بهترین گزینه محسوب خواهد شد.

فرش 700 شانه

فرش های 700 شانه یکی از پرفروش ترین محصولات در فرش ماشینی است. فرش 700 شانه در دو دسته 8 رنگ و 10 رنگ بافته می شود. شما می توانید این فرش را به صورت ساده و برجسته خریداری کنید. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و از بهترین الیاف برای تولید آن استفاده می شود که عمر فرش را بالا می برد.


فرش های 1000 شانه به صورت 8 رنگ و 10 رنگ با الیاف اکریلیک به بازار عرضه می شوند. خاب این فرش ها نسبت به فرش های 700 شانه کمتر بوده و در نتیجه دارای ظاهری دستباف گونه تر می باشند. از ویژگی های این محصول بافت نرم و لطیف آن بوده که برای نشستن و مکان های پررفت و آمد گزینه مناسبی است.

فرش 1200 شانه الی 1600 شانه

هرچه تعداد گره ها در شانه و تراکم فرش افزایش پیدا کند فرش ریزبافت تر شده و ظاهر فرش های دستبافت را نشان می دهد. این محصولات 10 رنگ بوده و برای خانه های مجلل و باشکوه بهترین انتخاب می باشد. با توجه به افزایش شانه و تراکم در فرش قیمت فرش نیز افزایش پیدا می کند. این فرش ها بیشتر جنبه تزئینی داشته و برای مکان های پررفت و آمد پیشنهاد نمی شود.

فرش کاشان

فروشگاه معتبر قالی کاشان با عرضه انواع محصولات فرش ماشینی با قیمت درب کارخانه به شما این امکان را می دهد بهترین و زیبا ترین محصولات در طرح و رنگ های متنوع خریداری کنید. یکی از مزیت های این فروشگاه ارسال رایگاه محصولات به سراسر ایران می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر