۱۳۹۹ بهمن ۱۸, شنبه

فرش مناسب اتاق کودک چه ویژگی های دارد؟

فرش مناسب اتاق کودک کاشان فرش عروسکی و سه بعدی با قیمت و خرید مستقیم از کارخانه فرش


 یکی از خرید های مهم برای اتاق کودکان خرید فرش مناسب است. در خرید فرش اتاق کودک باید به نکته های زیادی دقت داشت. در این متن قصد داریم با ویژگی های یک فرش مناسب اتاق کودک گفتگو کنیم. قبل از خرید فرش اتاق کودک پیشنهاد می کنیم این متن را به خوبی و به دقت مطالعه نمایید تا انخابی عالی داشته باشید. در ادامه با ما همراه شوید تا یک فرش اتاق کودک خوب را بشناسیم.

ویژگی های فرش مناسب اتاق کودک

فرش مخصوص اتاق کودک تنوع بسیار بالایی دارد و تولید کنندگان انواع فرش های ماشینی را با طرح های مختلفی بدین منظور تولید کرده اند. یک فرش مناسب اتاق کودک باید در ابتدا از نظر کیفیت مشخصات لازمه را داشته باشد. به همین منظور باید گفت این فرش باید بافتی بسیار نرم داشته باشد. کودکان به بازی کردن علاقه زیادی دارند. از هیمین رو ممکن است بازها زمین بخورند. داشتن یک فرش نرم و لطیف از آسیب رسیدن به کودکان در این موارد جلوگیری می کند. به همین دلیل فرش های کودک با شانه های پایین بافته می شود تا ضخامت بیش تری داشته باشد. بسیاری از فرش های کودک فرش فریز هستند و با نخ های ضخیم بافته می شوند.

در سوی دیگر نیز باید گفت فرش مورد استفاده در اتاق کودکان معمولا خیلی زود کثیف می شود. به همین خاطر این فرش ها را با استفاده از نخ های پلی استر تولید می کنند. این نوع الیاف خیلی دیر کثیف می شوند و شستن آنها نیز بسیار آسان است. نخ های پلی استر قیمت بسیار ارزان تری نیز دارند که باعث شده قیمت نهایی فرش ارزان تر از سایر فرش ها باشد. 

نکته دیگر در مورد فرش های کودک استفاده از نخ های ضخیم در فرش است. خاب بلند و ضخامت بالا در فرش کودک سبب می شود بافتی بسیار نرم و لطیف داشته باشد. این ویژگی از این جهت اهمیت دارد که کودکان بدنی بسیار حساس دارند و زبری بافت فرش می تواند پوست آنها را آزار دهد. البته نخ های ضخیم فرش کودک هیت ست شده هستند و پرزدهی ندارند. از این رو بدون حساسیت هستند و نگرانی در این مورد برای شما ایجاد نمی کنند.

طرح و رنگ فرش های کودک 

فرش های کودک طرح های بسیار متنوعی دارند. در این فرش ها از طرح های عروسکی و کارتونی استفاده زیادی می شود زیرا کودکان با این طرح ها ارتباط بهتری برقرار می کنند. فرش های کودک در دسته فرش های فانتزی و مدرن قرار می گیرند و بیش تر طرح های انتزاعی و عروسکی دارند. در مورد رنگ بندی نیز باید گفت فرش کودک پسرانه و فرش کودک دخترانه رنگ بندی های مختلفی دارند. استفاده از رنگ های شاد و گرم در این فرش ها رایج است. زیرا کودکان با این رنگ ها صمیمی تر هستند.

خرید فرش مناسب اتاق کودک

برای خرید انواع فرش های ماشینی خصوصا فرش های کودک و عروسکی سایت قالی کاشان را به شما پیشنهاد می کنیم. در سایت قالی کاشان انواع فرش های ماشینی از فرش 700 شانه تا فرش 1500 شانه با طرح های جدید و زیبا به نمایش گذاشته شده است. در این فروشگاه می توانید بهترین و با کیفیت ترین فرش های کاشان را خرید نموده و با ارسال ر ایگان در هرجای ایران دریافت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر