۱۳۹۹ اسفند ۲, شنبه

مقایسه فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه کاشان

تفاوت فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه کاشان - خرید فرش کاشان از کارخانه


اگر به فکر خرید فرش ماشینی هستید و به فروشگاه های فرش مراجعه کرده اید یقینا متوجه تنوع بسیار زیادی فرش های ماشینی شده اید. در بازار فرش انواع فوق العاده مختلفی از فرش های ماشینی به فروش می رسد که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. در خرید فرش باید به دقت به ویژگی های هر فرش توجه داشت. دانستن اطلاعات لازم در مورد هر فرش به شما کمک می کند تا خریدی بسیار عالی داشته باشید. در این متن به بررسی دو مورد از جدید ترین فرش های کاشان می پردازیم. فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه که زیبا ترین فرش های ماشینی محسوب می شوند. اگر قصد خرید فرش کاشان را دارید پیشنهاد می کنیم ادامه این متن را به خوبی مطالعه فرمایید.

خصوصیات فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه ماشینی کاشان

با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های بافت فرش هر روز فرش های بسیار جدیدی به بازار فرش روانه می شود. فرش های جدید ظاهری بسیار زیبا دارند و با جدید ترین طرح ها بافته می شوند. جدید ترین نوع فرش های کاشان را می توان فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه دانست. این فرش ها با جدید ترین دستگاه ها و طرح ها بافته می شوند و ظاهری تحسین برانگیز دارند. قیمت ارزان تر این فرش های ماشینی نسبت به فرش های دستباف سبب شده فروش بسیار بالایی داشته باشند. امروزه فرش های جدید کاشان مانند فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه با طرح های بسیار متنوعی بافته می شوند تا هر سلیقه ای را به خود جذب کنند.

این دو گروه از فرش های ماشینی کاشان بافت بسیار زیبایی دشاته و از این نظر دستباف گونه نامیده می شوند. فرش 1200 شانه تراکم 3600 و فرش 1500 شانه دارای تراکم 4500 است که عددی بسیار بالا محسوب می شود. تراکم بسیار بالای گره در فرش همانند تعداد پیکسل در یک عکس محسوب می شود. هر چه تعداد این گره ها بیش تر شود بافت فرش زیبا تر دیده می  شود. در این فرش ها از طرح هایی استفاده شده است که فوق العاده پر نقش هستند و نقوش بسیار ظریفی دارند. این طرح ها در فرش های ارزان قیمت تر دیده نمی شوند. این ویژگی منحصر این دسته از فرش های کاشان است.

از دیگر ویژگی های فرش های 1200 و 1500 شانه نخ های بسیار بادوام و با کیفیتی است که در آنها استفاده شده است. این فرش ها با بهترین نخ های درجه یک و مرغوب موجود در بازار بافته شده اند. در بافت این فرش ها از نخ های اکریلیک مدرن و هیت ست شده استفاده می شود. این الیاف از نظر کیفیت و دوام بی مانند هستند . از دیگر ویژگی های این الیاف بدون پرز بودن است که سبب شده حساسیتی ایجاد نکنند. به همین دلیل طول عمر این فرش ها بسیار زیاد است و با ضمانت نامه کتبی تضمین شده است. کی از ویژگی های فرش های جدید کاشان استفاده از نخ های سوپر برایت است. در این فرش ها از نخ هایی استفاده می شود که براقیت بسیار بالایی داشته و روشن تر به نظر می رسند. این ویژکی سبب شده فرش های مدرن رنگ بندی لایت و ترکیه ای داشته باشند. در فرش های جدید کاشان از رنگ بندی بسیار مدرنی استفاده می شود که در فرش های قدیمی و ارزان تر دیده نمی شود.

تفاوت های فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه

اولین چیزی که با بررسی ظاهر این دو گروه از فرش های کاشان متوجه آن خواهید شد ظاهر بسیار زیبا تر و جذاب تر در فرش 1500 شانه است. فرش 1500 شانه کاشان به دلیل بافت پرتراکم و بسیار ظریف خود نقوش فرش را مانند یک عکس واضح نشان می دهد. اگر به زیبایی فرش توجه عمیقی دارید مظمئنا این فرش بهترین گزینه برای شماخواهد بود. البته باید گفت فرش 1200 شانه نیز بافتی بسیار ظریف داشته و دارای ظاهری خیره کننده است. مورد بعدی که دراین جا قابل ذکر است تفاوت در ضخامت و خاب فرش است. با بررسی این دو فرش متوجه تفاوت در خاب و ضخامت آنها خواهید شد. فرش 1500 شانه به دلیل بافت ظریف تر دارای الیاف نارک تر و خاب کم تری است. در مقابل فرش 1200 شانه ریزبافتی کم تری دارد اما ضخامت و خاب آن بیش تر است. تفاوت دیگری که می توان به آن اشاره کرد قیمت فرش است. فرش 1500 شانه به دلیل بافت ظریف تر و ظاهر زیبا تر قیمت بالا تری دارد.

خرید فرش ماشینی کاشان 

بر ای خرید فرش کاشان بهترین گزینه خرید از فرئشگاه اینترنتی قالی کاشان است. در این فروشگاه بهترین و خاص ترین فرش های ماشینی کاشان با جدید ترین طرح ها به نمایش گذاشته شده است. با خرید فرش کاشان از این فروشگاه دیگر در مورد کیفیت فرش هیچ دغدغه ای نخواهید داشت. تمامی فرش های این مجموعه با ضمانت نامه 10 ساله از نظر کیفیت تضمین شده است. 

از دیگر ویژگی های خرید فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه از این فروشگاه دریافت فرش با ارسال رایگان است. خرید فرش به قیمت کارخانه نیز از مهم ترین ویژگی های این فروشگاه اینترنتی فرش است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر