۱۳۹۹ اسفند ۱۰, یکشنبه

ویژگی های فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالی کاشان

فرش یک هنر زیبا در کشور ایران می باشد. مردم سنتی ایران ابتدا از فرش های دستباف و با مروز زمان از فرش های ماشینی برای پوشش خانه خود استفاده می کردند. یکی از ویژگی و خاصیت های فرش این بوده است که در محلی که پهن شود باعث گرما و حس صمیمیت در آن فضا می شود. دکوراسیون اتاق خواب یک فضای شخصی بوده و مخاطب طبق سلیقه خود آن را تکمیل می کند. اما در این مقاله بر اساس قوانینی که در دکوراسیون نوع فرش اتاق خواب وجود دارد، شما را راهنمایی می کنیم که زیباترین فرش را برای فضای شخصی خود انتخاب کرده به طوری که باعث ایجاد آرامش در شما گردد.

ویژگی های فرش اتاق خواب

امروزه فرش هایی مخصوص اتاق خواب با الیافی لطیف در حال تولید می باشد. تنوع در این فرش ها به گونه ای می باشد که شما را در هنگام خرید سردرگم می کند. از نمونه فرش ها با الیاف لطیف می توان به فرش های شگی، فرش های مدرن و فانتزی و نمونه های دیگر اشاره کرد. الیاف لطیف در فرش های شگی باعث ایجاد حس آرامش در افراد هنگام قدم گذاشتن بر روی فرش می شود.

لازم به ذکر است شما می توانید از فرش های کلاسیک برای دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب خود استفاده کرده و فضایی سنتی را برای خود ایجاد کنید. پیشنهاد می شود سبک دکوراسیون مورد نظر خود به هر نوعی بود، فرش مربوط به آن فضا را خریداری کنید تا با دیگر وسایل هماهنگی های لازم را داشته و دکوراسیون شما را تکمیل نماید.

اگر فضای اتاقتان به سرعت کثیف می شود بهتر است از گلیم فرش ها برای پوشش فضای خود استفاده کنید. خاب کم در گلیم فرش ها باعث شده است که آلودگی در سطح فرش باقی مانده و به سرعت تمیز شود. اما بالعکس فرش های شگی با وجود پرز های بلند باعث جذب آلودگی شده و باعث می شود شما وقت زیادی را صرف تمیز کردن پرز های بلند این فرش انجام دهید.

شما می توانید از هر فرشی که مورد پسندتان بود برای پوشش اتاق خواب خود استفاده کنید. ولی گاهی اوقات برای اشغال نکردن تمام فضای اتاق خواب با فرش بهتر از از فرش های کنار تخت استفاده کنید. این فرش ها در فاصله بین تخت و دیوار پهن شده و طول آن تا ابتدای تخت می باشد.

رنگ فرش اتاق خواب

امروزه تنوع بالایی در رنگبندی فرش وجود دارد. به صورتی که شما علاقه مند به هر رنگی که باشید، آن را به آسانی در فروشگاه های فرش پیدا می کنید. رنگ های تیره یا به اصطلاح چرک تاب از لحاظ کاربردی باعث می شود که آلودگی در سطح فرش کمتر نمایان شود. همچنین رنگ های روشن فضای کوچک اتاق را بزرگ تر جلوه می دهند. رنگ های خنثی این ویژگی را دارند که در مدت زمان طولانی به روز بوده و قدیمی نشوند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان با در نظر گرفتن نیاز های شما در خرید فرش، انواع گوناگونی از فرش ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما بهترین و با کیفیت ترین فرش ها را با یک قیمت عالی در این فروشگاه پیدا کنید. یکی دیگر از مزایای این فروشگاه ارسال رایگان محصول به سراسر ایران می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر