۱۴۰۰ خرداد ۲۲, شنبه

فرش 1600 شانه طرح افشان زمینه شکلاتی کاشان


 

فرش یکی از رکن های اصلی در هر خانه به شمار می آید. از آنجایی که ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ در صنعت فرش محسوب می شود در خانه هر ایرانی پوششی به نام فرش وجود دارد. به دلیل قیمت بالای فرش دستباف و گران بها بودن آن، افراد زیادی خرید فرش ماشینی را جایگزین مناسبی برای پوشش خانه های خود در نظر گرفته اند. از حدود ۵۰ سال پیش تا کنون محصولات زیادی تولید و به بازار عرضه شده است. یکی از آن ها که دارای شکوه فراوانی می باشد، فرش ها ۱۶۰۰شانه است. که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فرش ۱۶۰۰ شانه طرح افشان شکلاتی

فرش،، بی کرانی از طرح و زیبایی می باشد. فرش های۱۶۰۰ شانه برای اولین بار در ایران تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی شدند. یکی از طرح های اصیل و ماندگار از دوره شاه عباس صفوی تا کنون طرح افشان می باشد. طرح های افشان برگرفته از نقش و نگار های اسلیمی بوده و زمینه آن بدون ترنج می باشد. ترنج به اشکال مختلف در مرکز فرش گفته می شود. در فرش های کاشان ترنج ها بزرگ تر طراحی و بافته می شوند. زمینه خلوت فرش باعث شده تا محصول در کنار کلاسیک بودن، جلوه ای مدرن را به خانه ببخشد. به همین دلیل خرید فرش های افشان در سال های اخیر فروش بسیار بالایی را داشته است. زمینه شکلاتی رنگ این فرش آن را جذاب تر نیز کرده است. چرا که باعث شده با دکوراسیون مجلل شما همخوانی بیشتری را داشته باشد.

در مرحله بعد میزان شانه و تراکم فرش مورد اهمیت ویژه ای قرار می گیرد. شانه و تراکم دو ویژگی مهم در فرش ماشینی محسوب می شود. شانه یا همان تراکم عرضی فرش به معنای تعداد گره ها در یک متر عرض فرش می باشد، همچنین تراکم با تراکم طولی به معنای تعداد گره ها در یک متر طول فرش به شمار می آید.

هرچه شانه و تراکم افزایش پیدا کند به همان نسبت ارتفاع خاب فرش کاهش پیدا کرده و در مقابل قیمت فرش افزایش پیدا می کند. به همین دلیل ارتفاع خاب در فرش های ۱۶۰۰ شانه ۶ میلی متر بوده و دارای سطح نازکی نسبت به دیگر محصولات فرش ماشینی می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که به دلیل الیاف مرغوب به کار رفته در فرش ۱۶۰۰ شانه کیفیت آن تغییری نکرده و همچنان یکی از با دوام ترین فرش های ماشینی به شمار می آید.

الیاف موجود در این محصول صد در صد اکریلیک می باشد که عملیات هیت ست کردن روی آن انجام شده است. این عملیات باعث شده تا فرش ماشینی هیچ گونه پرزدهی نداشته و ضد حساسیت برای افرادی که به پرز فرش آلرژی دارند باشد. به این نکته توجه داشته باشید که محصولات ۱۶۰۰ شانه یک محصول مناسب برای افرادی که بیماری تنفسی دارند به حساب می آید.

این فرش زیبا در تمام ابعاد فرش ۶ متری، فرش ۹ متری و فرش ۱۲متری بافته می شود. همچنین با ثبت سفارش در همچنین با ثبت سفارش در سایز غیر استاندارد می تولید محصول خود را پس از مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

به این نکته توجه داشته باشید که فرش های ماشینی ۱۶۰۰ شانه فقط توسط یکی از تولید کنندگان کاشانی در حال بافت می باشد. اگر قصد خرید دارید ما به شما فروشگاه معتبر قالی کاشان را پیشنهاد می کنیم. با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی محصول خود را به قیمت کارخانه خریداری کرده و‌ با ارسال رایگان در محل زندگی خود در تمام نقاط ایران تحویل بگیرید. با خرید از مجموعه قالی کاشان زیبایی را به دکوراسیون زیبای خود هدیه دهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر