۱۳۹۹ دی ۲۸, یکشنبه

فرش های 1200 شانه جدید کاشان با طرح های مدرن و خاص



 فرش های ماشینی کاشان به دلیل طرح های هنرمندانه و زیبا در کنار کیفیت بسیار بالای بافت در سراسر دینا مشهور هستند. فرش های ماشینی یا قالی های دستباف کاشان در انوع بسیار مختلفی بافته شده و تنوع بسیار بالایی دارند. فرش ماشینی از نظر نوع بافت و شانه و تراکم به چندین دسته تقسیم شده است. فرش 1200 شانه دسته ای از فرش های ماشینی کاشان است که در سال های اخیر فروش بسیار زیادی داشته است. در ادامه با انواع فرش های 1200 شانه ماشینی کاشان بیش تر آشنا می شویم.

فرش های 1200 شانه مدرن کاشان

فرش های 1200 شانه از جدید ترین بافته های کارخانه های فرش کاشان محسوب می شوند. فرش 1200 شانه پس از فرش 1500 شاته ریزبافت ترین فرش ماشینی محسوب شده و همانند فرش های دستباف زیبا و با کیفیت است. این فرش با جدید ترین دستگاه های بافندگی بافته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. در فرش های ماشینی ریزبافتی فرش به شانه وتراکم آن بستگی دارد. شانه و تراکم در فرش ماشینی را می توان معادل رج در قالی های دستباف دانست.

فرش 1200 شانه این معنی را می دهد که در هر متر از عرض فرش 1200 گره قرار گرفته است. این تعداد بالا سبب می شود نقش های استفاده شده در این فرش ظاهری بسیار جذاب و واضح داشته باشند. هر چه فرش ماشینی ریزبافت تر می شود و به شانه و تراکم آن افزوده می شود زیبایی ظاهری آن بیش تر می شود. اما از ضخامت آن کاسته می شود. به همین دلیل فرش های گران قیمت و ریزبافت از نظر ضخامت نسبت به فرش های با شانه پایین تر نازک تر هستند.

فرش های 1200 شانه مدرن کاشان برای خرید انتخاب افرادی است که به فرش های جدید و امروزی و طرح های خاص علاقه دارند. در فرش های مدرن 1200 شانه از طرح هایی استفاده می شود که برای دکوراسیون های مدرن طراحی و بافت شده اند. طرح های مدرن فرش 1200 شانه رنگ بندی های ساده و معمولا لایت داشته و همانند فرش های ترک فانتزی به نظر می رسند. فرش های 1200 شانه مدرن انواع مختلفی داشته و با تراکم های بالا مانند فرش 1200 شانه تراکم 3600 بافته می شوند. گل های برجسته که در این فرش استفاده می شود زیبایی ظاهری آن را چندین برابر کرده است.

خرید فرش های ماشینی 1200 شانه کاشان

برای خرید فرش های 1200 شانه مدرن کاشان فروشگاه قالی کاشان معتبرترین فروشگاه خواهد بود. برای خرید فرش 1200 شانه کاشان با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت بهترین راه خرید مستقیم فرش از کارخانه است. با خرید اینترنتی فرش از قالی کاشان می توان فرش را مستقیما از کارخانه خرید نمود. قیمت ارزان تر فرش در کنار کیفیت بسیار بالای آن از مزایای خرید اینترنتی فرش از قالی کاشان است.

فرش های کاشان که در فروشگاه قالی کاشان به فروش رسیده است با بهترین الیاف اکریلیک بافته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. تمامی فرش های این فروشگاه دارای ضمانت نامه 10 ساله کیفیت و اصالت هستند. با خرید فرش از کارخانه فرش کاشان می توان طرح های دلخواه را در اندازه های معمولی مانند فرش 12 متری یا فرش 6 متری خرید کرد یا در سایز های سفارشی آن را سفارش داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر