۱۴۰۰ شهریور ۱۹, جمعه

ویژگی های فرش ماشینی در دکوراسیون



یکی از مواردی که باعث می شود ما در خرید فرش حساسیت بیشتری را لحاظ کنیم هماهنگی آن با دکوراسیون می باشد. یکی از مواردی که به شما هنگام خرید فرش مورد پسندتان کمک خواهد کرد رنگ و سبک دکوراسیون است. در این مقاله به بررسی فرش کاشان در دکوراسیون خواهیم پرداخت.

فرش در دکوراسیون


در منازل ایرانی با توجه به سلیقه های سنتی و مدرنی که وجود دارد انتخاب فرش نیز متفاوت است. اما جدا از سبک مورد پسند هر فرد و همین طور جدا از نوع و جنس نخ و طرح و رنگ فرش باید به دکوراسیون منزل خود دقت کنید تا با توجه به سایر وسایل به راحتی فرش خود را خریداری کنید. چرا که دیگر وسایل تاثیر بسیار بالایی در جلوه کردن فرش شما دارد. در ادامه مقاله در مورد انواع سبک در دکوراسیون داخلی با ما همراه باشید.

سه عامل اصلی و مهم در چیدمان دکوراسیون و انتخاب فرش:

1-یکی از مطالبی که می تواند در خرید فرش دلخواهتان به شما کمک کند نحوه چیدمان و قرار گیری عناصر دکوراسیون شماست. در منازل ایرانی دکوراسیون های متفاوتی اعم از سنتی و مدرن مورد استفاده قرار میگیرد و هر کدام از این دو سبک چیدمان مشتریان و طرفدارن خود را دارد.البته سبک های بسیار زیادی در دکوراسیون داخل موجود است اما از بارزترین آنها می توان به این دو گزینه اشاره کرد.

همان طور که در دیگر مقالات به آن اشاره کردیم شانه و تراکم فرش، نوع فرش، جنس نخ فرش و طرح و رنگ و... ویژگی های مهمی در فرش ماشینی محسوب می شوند. به همین دلیل نحوه قرار گیری و چیدمان دکوراسیون و رنگبندی اجزا و وسایل به کار رفته در فضا، نیز اهمیت زیادی داشته و باید در انتخاب فرش دقت و حساسیت زیادی را صرف کرد.

فرش در هر فضایی که باشد یک نظم خاصی را به دکوراسیون می دهد. نظم در هر مکان باعث زیبایی و جلوه هر چه بیشتر می شود. لازم به ذکر است یکی از مواردی که در نظم دکوراسیون تاثیر گذار بوده انتخاب صحیح فرش می باشد. با توجه به اینکه تنوع در فرش بالاست، ما نظم را فقط در محصولاتی با طراحی شلوغ نمیبینم. بلکه هر فرشی میتواند به بهترین شکل نظم را در خانه ایجاد کرده و فضای دلنشینی را به همراه داشته باشد.

فرش ها و نقشی که در بافت آن به کار رفته است میتواند تا میزان قابل توجهی در اندازه محیط تغییراتی را ایجاد کند. برای مثال فرش هایی که طراحی بسیار شلوغی را دارند فضای خانه را کوچک تر به نمایش می گذارند. و در مقابل فرش هایی با نقش و نگار بسیار ساده نمای بازتری را جلوه میدهند. پس برای خرید فرش علاوه بر سلیقه باید به طرح فرش نیز دقت کنید.

2- تاثیر سبک زندگی افراد بر خرید فرش و چیدمان دکوراسیون:

یکی دیگر از عوامل اصلی که در هنگام خرید فرش و چیدمان دکوراسیون تاثیر به سزایی دارد، سبک زندگی افراد و خانواده هاست. در خانه و خانواده های ایرانی نوع زندگی سنتی رایج است و برای ایرانیها اهمیت زیادی دارد که خرید وسایل سنتی، منزل خود را با فرهنگشان هماهنک کنند. در استفاده از وسایل سنتی و قدیمی باید به مواردی مانند رنگ و طرح آن ها توجه کرد که برای خرید فرش ها با طرح سنتی بهترین گزینه فرش های کلاسیک می باشد.

3- تاثیر مکان و فضا در انتخاب فرش و چیدمان دکوراسون:

سومین عامل مهم و اساسی که در انتخاب و خرید فرش تاثیر دارد، فضا و مکانی است که فرش قرار است در آن قرار گیرد. فرش ها فقط از نظر جنس، تراکم، شانه و نخی که در آن به کار رفته متفاوت هستند. پیشنهاد می شود برای انتخاب فرش مناسب ابتدا عکس دکوراسیون خود را به شرکت های تولید کننده داده تا با فتوشاپ عکس فرش را در محل مورد نظر پیاده کرده تا شما از خرید خود اطمینان کامل را داشته باشید.


فرش کاشان


فروشگاه اینترنتی قالی کاشان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه عرضه انواع فرش ماشینی می باشد. ارسال محصولات خریداری شده شما به سراسر ایران رایگان بوده و کیفیت های لازم در محصولات به کار برده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر