۱۴۰۰ مهر ۲۹, پنجشنبه

فرش مدرن آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهمترین مکان هایی ست که چیدمان آن برای بانوان دارای اهمیت خاصی است. پوشش کف آشپزخانه یا فرش آشپزخانه نیز یکی از المان هایی ست که در انتخاب آن باید موارد متعددی را در نظر گرفت. برای آشپزخانه می توان انواع مختلف فرش را با اندازه های مختلف انتخاب نمود. اما بهترین انتخاب برای آشپزخانه های امروزی قالیچه های فانتزی آشپزخانه است.

در این مقاله شما ار با ویژگی های قالیچه های فانتزی آشپزخانه که یکی از پرطرفدارترین فرش های ماشینی مدرن هستند آشنا خواهیم کرد.

ویژگی قالیچه های فانتزی آشپزخانه

در گذشته آشپزخانه منازل بسیار بزرگ و وسیع درنظرگرفته می شدند. بسیاری از خانه ها نیز دارای مطبخ هایی بودند که فضای آشپزخانه را از سایر قسمت های خانه جدا می کرد. اما امروز با افزایش جمعیت خانه ها کوچکتر شدند. متعاقبا آشپزخانه ها با ابعاد کوچکتری برای منازل درنظر گرفته شدند. کوچکی آشپزخانه در خانه های آپارتمانی وضوح دیده می شود. لذا چیدمان آشپزخانه تاثیر بسزایی در زیبایی منزل خواهد داشت.

بهترین و مناسبترین فرش برای آشپزخانه های کوچک و نقلی امروزی استفاده ازانواع قالیچه است. سایزهای استاندارد قالیچه های آشپزخانه شامل 1*1.5 و 1*2 و 1*3 و 1.5*2.25 می باشد. یکی دیگر از دلایل استفاده از قالیچه برای آشپزخانه این است. که معمولا فرش آشپزخانه زودتر کثیف می شود. لذا هرچه اندازه این فرش کوچکتر باشدوهمچنین فرش سبکتر باشد. شستشو و حمل و نقل آن آسانتر خواهد بود.

 به ندرت دیده می شود که برای فضای آشپزخانه از طرح های اصیل فرش استفاده شود. زیرا چیدمان آشپزخانه های امروزی معمولا مدرن است. لذا استفاده از طرح های مدرن و فانتزی برای آشپزخانه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. البته فرش های مدرن با نقوش سنتی مثل گلیم و جاجیم و گبه هم جزو فرش های پیشنهادی برای فضای آشپزخانه می باشد.

فرش های ماشینی مدرن برای فضای آشپزخانه، شامل فرش های شنل و شگی و گلیم و گلیم فرش ، گبه ماشینی و فرش های کلاریس می باشند.

فرش کلاریس

فرش کلاریس یکی از فرش های مدرن و فانتزی است. که به تازگی به بازارفرش عرضه شده است. و دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. این فرش ها که به فرش های چاپی معروف هستند. که دارای طیف گسترده ای از طرح های گوناگون می باشند. به گونه ای که هرعکس و طرح باکیفیتی را می توان روی این فرش ها چاپ نمود. این فرش ها با نخ پلی اوژن بافته می شوند. فرش های کلاریس کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند.

فرش های کلاریس با طرح های مرتبط با آشپزخانه مثل طرح قاشق ادویه، میوه جات وطرح قهوه و... برای فضای آشپزخانه بسیار مناسب هستند. البته فرش های کلاریس دارای طرح های مدرن متنوع هستند که می توان با توجه به سلیقه و چیدمان آشپزخانه آن را انتخاب نمود. فرش های کلاریس با طرح های آبرنگی و گل های مدرن و حتی طرح های سنتی از جمله طرح های فرش کلاریس است که برای فضای آشپزخانه مناسب می باشد.

 فرش شگی و شنل

فرش های شنل و شگی جزو فرش های مدرن و فانتزی محسوب می شوند. که برای آشپزخانه های مدرن و امروزی بسیار مناسبند. فرش های شگی جزو فرش های پرزبلند و مدرن هستند. این فرش ها دارای طرح های ساده و یا بدون طرح هستند. وبرای فضای آشپزخانه مناسبند.

سبک بودن این فرش ها باعث شده که امکان شستشو و حمل ونقل آسانی داشته باشند. فرش های شنل نیز جزو فرش های سبک و مدرن محسوب می شود. این فرش ها دارای نقوش برجسته هستند. که با توجه به سلیقه در طرح ها و رنگ های متفاوت می توانند انتخاب شوند.

گلیم فرش و گبه

انواع گلیم و گلیم فرش و گبه ماشینی با طرح های سنتی از فرش های پرطرفداری هستند که برای آشپزخانه مورد استفاده قرارمی گیرند. این فرش ها گذشته از سبکی و آسانی شستشو دارای طرح های سنتی هستد. که با طرح و رنگ های خاص باعث جذابیت و گرمی فضای آشپزخانه می شود. این فرش ها معمولا با رنگ های گرم بسیار زیبا هستند. این رنگ ها باعث افزایش انرژی و اشتها می شوند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر